Alla inlägg den 22 november 2011

Av nattblogg - 22 november 2011 12:12

De ringde från något företag. Jag kände inte igen numret, men svarade ändå. Nyvaken.

Han var rätt trevlig. Och det var bra information. Om pensionssparande.


Jag sa att jag tecknar inga avtal nu. Jag är nyvaken. Just den biten gick fram, men verkar inte ha gått in. 

Han berättade att jag inte skulle ångra mig. Sen försökte han få mig att svara ja på ett sånt där inspelat avtal. Jag sa att det inte blir några avtal för mig nu. Att jag är nyvaken och behöver fundera. Han berättade igen att jag inte skulle komma att ångra mig och att han skulle hälsa på och bjuda på en ölrunda om jag inte var nöjd. Sen försökte han få mig att svara ja på ett sånt där inspelat avtal. Jag sa att det inte blev några avtal för mig nu. 


Sen försvann täckningen. Jag ringde inte upp igen när den kom tillbaka.


Kan de inte göra så att telefonförsäljarna bara får timlön, istället för provision?

Jag tror det skulle vara bra för alla parter. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards