Alla inlägg under januari 2012

Av nattblogg - 8 januari 2012 21:21

Äntligen lite vinter. Snö och kyla. Framförallt lite norrut, där jag just varit, men också här.


I söder, där jag var över nyår, var det däremot höst och blåst. Kanske lite vår också. Och spår av vinter. Men lika bra att det inte var så kallt, när det blåste så mycket.


Så Sherlock Holmes igår. Perfekt film om man vill känna att man faktiskt är ledig. Kanske perfekt film i andra avseenden också. Det vet jag inte. Jag var mest glad över upplevelsen.


Åkte norrut i förrgår morse.

Jag missar den första bussen. Osäker på om det kommer en till i tid, eller om jag måste ringa taxi. Kollar tidtabellen på hållplatsen. Det kommer en till buss. Den kommer också i tid, precis som den jag missade. Jag sätter mig och märker att det luktar kiss. Tänker att det var dumt att jag inte tagit med ett till par byxor så att jag kan byta. Inser att det inte luktade kiss innan jag satte mig. Byter plats. Det hjälper. Jag är trött.


Nu är jag hemma igen. Inte lika trött. Jobb imorgon.


[Jag tror att jag censurerar mig själv omedvetet nu för tiden när jag bloggar.]

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards