Alla inlägg under augusti 2021

Av nattblogg - 21 augusti 2021 15:56

Jag fick ett samtal från ett nummer jag inte kände igen. Sånt händer ju lite då och då.


Jag svarade inte, utan sökte istället på numret för att se om det var någon jag kände eller om det kanske var en försäljare eller liknande. Andra som hade fått samtal från samma nummer hade skrivit och svaren kunde delas in i två kategorier: 1. försäljare och 2. svarade inte.


Personligen tycker jag att den första kategorin är till betydligt större hjälp, men den senare kategorin är på sätt och vis mer intressant. Hur tänker de? 


Av nattblogg - 9 augusti 2021 00:01

Jag sov nästan hela tågresan samtidigt som jag hade en podd i lurarna som spelade upp olika ljudupptagningar från när Lee Harvey Oswald blev skjuten. Det är ju rätt skumt, hela Kennedymordet, även om just detta poddavsnitt inte bringade så mycket klarhet. Det var ett två timmar långt avsnitt och allt var bara olika ljudupptagningar, utan kommentar (förutom en kort inledning). Måste säga att det är ett lite slött sätt att göra podd på, även om han verkar lägga ut en del intressanta klipp. Vad gäller tågresan får jag dock säga att det var väl använd tid. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards